Cookie Consent by TermsFeed

FAQ - Často kladené otázky

INTERNET

Jakým způsobem se dostane kabel do bytu?
Naši technici jej protáhnou pojistkovou skříní nebo průrazem ve zdi. V bytě je volně tažen až k počítači. Za příplatek si můžete objednat zalištování či svorkování kabelu v bytě.

TELEVIZE

Jak zprovoznit Kuki na Samsung TV?
Kuki je dostupná pro všechny chytré televize Samsung od roku výroby 2015 a novější (operační systém TIZEN). 
  1. Vyhledejte si aplikaci Kuki v Samsung SMART HUB, stáhněte si ji a nainstalujte. 
  2. Zaregistrujte se jako nový zákazník, vyberte tarif a užívejte si.

VŠEOBECNÉ DOTAZY

Chci změnit tarif, přeložit přípojku kvůli stěhování, přepsat smlouvu na jinou osobu nebo ji vypovědět. Co mám dělat?
Veškeré požadavky nám zasílejte na e-mailovou adresu info@opavanet.cz.

FAKTURACE A PLATBY

Jakým způsobem můžu platit za služby OpavaNet?
Služby OpavaNet můžete zaplatit v hotovosti, nebo kartou na našem zákaznickém centru. Lze také využít bezhotovostní platební převod z Vašeho bankovního účtu.

Sídlo společnosti

OpavaNet a.s.
Příčná 2828/10, Opava 746 01
Tel. +420 553 821 111
E-mail: info@opavanet.cz

Zákaznické centrum Opava

Příčná 2828/10, Opava 746 01
Tel. +420 553 821 111 denně 8:00-20:00
E-mail: info@opavanet.cz

Provozní doba zákaznického centra
Po-Čt 8:00-16:30, Pá 7:00-15:30

Zákaznické centrum Bruntál

Zámecká pasáž - Palackého nám. 15/5, 792 01
Tel. +420 553 821 115 denně 8:00-20:00
E-mail: info@opavanet.cz

Provozní doba zákaznického centra
Po-Pá 8:00-16:30